środa, 27 sierpnia 2014

[005] Outfity

Witajcie. Dzisiaj chciałabym pokazać wam kilka stylizacji Ariany oraz zaprezentować ubrania podobne do tych oryginalnych. :) W związku ze zbliżającym się rokiem szkolnym, wybrałam outfity raczej bardziej na co dzień, abyście mogły podobnie się ubrać do szkoły.
Przypominam, że jeżeli chciałybyście zaproponować jakiś konkretny outfit Ari, piszcie tutaj, a ja postaram się znaleźć ich polskie odpowiedniki oraz zaprezentować je w kolejnych notkach.

#1 outfit


czapka
Ariana ma na tym zdjęciu zwykłą, szarą beanie. Niestety, w sklepach ciężko dostać taką bez żadnych napisów/dodatków, dlatego jeśli chcecie dokładnie taką jaką ma Ari, polecam zamawiać na Allegro.




sweter




spodnie



torebka
Z torebką jest trochę gorzej, ponieważ ta, którą ma Ari jest marki Prada i kosztuje 2350$. Możecie ją zobaczyć tutaj. Udało mi się jednak znaleźć choć trochę podobne.






buty
O takie buty również nie jest łatwo. Są one marki Louis Vuitton i kosztują 830$. Podobne udało mi się znaleźć jedynie na Allegro.




#2 outfit


top



spódniczka
Ariana ma na sobie czarną spódniczkę w kwiatki. Nie wiem czemu, ale bardzo ciężko mi było znaleźć podobną.



sweter
Ari trzyma w ręku szary sweterek. Możemy go kupić np. w H&M.


rajstopy
Ariana ma na sobie również czarne rajstopy. Sądzę, że każdy raczej wie, gdzie takie kupić. Ja polecam rajstopy z Gatta. :)

buty
Są to ciemno-brązowe szpilki z paskiem. Dodatkowo mają one odkryte palce. Udało mi się znaleźć choć trochę podobne, ale na pewno będą pasować do outfitu. Można też wykorzystać buty z pierwszego outfitu. :)


#3 outfit


bluza





spodnie




buty
Oryginalne buty Ariany kosztują 775$ i można je zobaczyć tutaj. Polski odpowiednik można kupić np. na DeeZee.pl lub w Reserved.



dodatki
Ari nosi okulary przeciwsłoneczne. Oryginał możemy zobaczyć tutaj.


#4 outfit


kurtka


top




spodnie
Znów pojawiają się klasyczne, czarne spodnie, ale tym razem z wysokim stanem.


buty



dodatki
Takie same okulary jak w trzeciej stylizacji. :)


To by było wszystko na dzisiaj. Co chcielibyście w następnej notce? 
Do napisania. ;)

2 komentarze: