sobota, 13 września 2014

[007] Sukienki i dodatki

Hej. :) Wiem, że to już koniec lata i raczej nie powinnam teraz pisać takiego posta, ale na asku pewna osoba poprosiła mnie, abym poszukała sukienek w stylu Ariany i dodała je na bloga, więc postanowiłam napisać o nich oddzielną notkę. 
Jak pewnie wiecie, Ariana uwielbia chodzić w sukienkach. Ma ich mnóstwo w swojej szafie. W tym poście pokażę wam sukienki wieczorowe i takie bardziej na co dzień/na każdą okazję zarówno w starym jak i nowym stylu Ariany. Niektóre sukienki ciężko tak do końca określić, czy są bardziej wieczorowe, czy na co dzień, zwykle kierowałam się po prostu kategoriami takimi, jakie są w sklepie. Oczywiście jeśli wam się podoba jakaś sukienka z kategorii "na co dzień" i pasuje wam np. na bal, nie oznacza, że nie możecie jej założyć. ;)
Aby było ciekawiej, do sukienek postanowiłam poszukać także dodatki.

sukienki

na co dzień/uniwersalne

Mohito




H&M












Bershka











Reserved


Pull&Bear






Stradivarius




Cropp


Orsay




wieczorowe

Mohito





H&M









Bershka





Reserved




Pull&Bear




Cropp



Orsay




dodatki

buty

wysokie








baleriny






trampki 








torebki












Mam nadzieję, że post przypadł Wam do gustu. Do napisania :)

3 komentarze:

  1. Urocze sukienki ! <3 Mi najbardziej przypadły do gustu w kwiatki :) Bardzo fajny blog, czytam każdy post kiedy tylko widzę, że się pojawił :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny post ! :) Widać, że się napracowałaś. Jeśli miałabyś ochotę to zapraszam do mnie :) : http://arianagrande-polskaa.blogspot.com/ Blog także o Ari :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Super blog, uwielbiam Arianę!

    Zapraszam
    wikujama.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń